Jag lever fortfarande

Ni undrar förstås varför vi inte skriver så mkt här längre? Jag kan ju bara tala för mig själv (men jag antar att Patrik bara är dum i huvudet eller något, för han säger inte ens till mig att han är ointresserad av vår gemensamma kärleksblogg nuförtiden) och jag säger att jag jobbar en del och pluggar en del också. Men jag ska väl försöka klämma in nåt inlägg efter Idolfinalen imorgon! Och nu har jag uppdaterat www.dinavannerimorkret.blogg.se/smalasara förresten!

Förresten. Idag kom det in en semi-senil man på jobbet, i sällskap av några anhöriga. De anhöriga (två brudar, förmodligen äldre mor och vuxen dotter) stod och tittade på julklappar till nåt barnbarn/brorsbarn/dylikt. Senila mannen gick omkring själv och dök med jämna mellanrum upp till sällskapet och sa "ska vi inte ge honom en sån här då? Den här är väl fin?" varpå brudarna fick svara "men Åke, du gav ju honom en sån förra året i julklapp" eller "Vi har ju redan köpt en sån till i år."
Ville bara berätta det.





Kommentarer
Postat av: Rebecca Sv

God natt, hoppas du har haft en underbar dag! =)

2008-12-11 @ 23:26:10
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: 'Tony

Detta är nog bloggvärldens tråkigaste blogg just nu..

2008-12-15 @ 00:04:10
Postat av: Martin

Kass blogg saknar eliae!!

2008-12-16 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0