HASSE ARO SKA VARA MED I LET'S DANCE!

God morgon!
Tittar på Vakna Med The Voice och nyss läste de upp den officiella listan på denna säsongs Let's Dance-deltagare. HASSE ARO SKA VARA MED!!!! Jag typ dör lite. Klart som fan att jag ska följa Let's Dance nu. Jag ser framför mig hur Hasse kör en rumba... mmm....!

Nu är jag lycklig. Det är tur att Hasses son har muckat från lumpen när programmet sätter igång. Kan tänka mig att en dansande farsa skulle ha gett honom en ganska tuff tid annars. Fatta hur mkt fanmail familjen Aro måste få från tanter och en kvinnlig student när programmet sätter igång.

Shit vilken bra morgon det blev nu, och då har jag inte ens öppnat dagens paket i min paketkalender!


PS! Imorgon ska jag sätta igång med min nyttigare livsstil, så jag kommer att göra en liten mat- och träningsdagbok som ni kan följa om ni vill. Länken kommer imorgon, som sagt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0